.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران اتوبوس دریایی ندارد

شمال نیوز:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه 340 کیلومتر نوار ساحلی در مازندران وجود دارد، گفت: یک اتوبوس دریایی در مازندران هم نیست.
خبرگزاری فارس: مازندران اتوبوس دریایی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سیف‌الله فرزانه در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی نوشهر در جمع خبرنگاران بیان داشت: 400 غرفه نمایشگاهی در 14 منطقه استان مازندران در ایام نوروز راه‌اندازی شده است.

فرزانه با اشاره به اینکه استقبال گردشگران از استان مازندران و شهرهای آن بسیار چشمگیر است، اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور رفاه حال مسافران و آشنایی آنها با صنایع دستی سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

این مسئول ادامه داد: در نمایشگاه نوشهر  100 غرفه از 25 استان کشور حضور دارند که تا 12 فروردین دایر است.

وی با اشاره به حضور چشمگیر مسافران در استان تصریح کرد: درصد اقامت مسافران در این استان در چهار روز اول ایام نوروز نسبت به سال گذشته افزایش 14 درصدی داشته است.

فرزانه با اشاره به شعار امسال به‌عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ظرفیت به روزآوری این شعار در حوزه گردشگری و صنایع دستی را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: ایجاد اشتغال در صنایع دستی و حوزه گردشگری می‌تواند در تولید ملی در این بخش کمک‌کننده باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه 340 کیلومتر نوار ساحلی در مازندران وجود دارد، متذکر شد: حتی یک اتوبوس دریایی نیز در این مسیر نیست بنابراین این ظرفیت وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران با توجه به ظرفیت‌های غرب استان مازندران اذعان داشت: در غرب استان مازندران ظرفیت بزرگی به ‌عنوان زمین‌های 10هکتاری وجود دارد که 10 درصد  بیش از 900 قطعات 10 هکتاری گردشگری اعلام شده است که می‌تواند در این حوزه اشتغالزا و کارآفرین باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.